Da "Il furlanist"
http://ilfurlanist.splinder.com
»»» APONTAMENTS
Estât, timp di radunos: amôr, menimi a Topolò!
Agiornamens pal radun dal Furlanist
Alore, si ciatarin a Topolò domenie 18 di lui dopodimisdì
in chè dì la manifestasion "Stazione Topolò/Postaja Topolove" e à in program: tor lis deis di matine: gulision in plasse, pasegiade sul senteir Neiwiller, viars Javorsca - dopomisdì Concerto per strumenti anomali e fiati
di Michael Delia e Angelica Castellò - sot sere From the Past into the Futur di Katherine Liberovskaja, Video-audio instalazion sui murs dal paîs - Fieste finâl cui musiciscj da la Stazion di Topolò - - jentrade libare par dut
Mauci al domande "Ma dacalè Topolò?" Topolò al è 20 chilometros dopo Sividât - i doi li istrusions par talian cussì duciu a capissin: arrivati a Cividale si prosegue sempre dritti in direzione Slovenia, a Ponte San Quirino si prende la strada che va verso S.Leonardo/Stregna, già da lì trovate le indicazioni anche per Grimacco/Topolò, è ben segnalato, io ci sono stata domenica scorsa per la prima volta e ho trovato subito la strada senza problemi. Si passano alcuni piccoli paesi (non mi ricordo tutti i nomi) gli ultimi sono Clodig e Seuza, da Seuza parte la strada che sale a Topolò. Da notare che su al paese non c'è tanto spazio per parcheggiare, si parcheggia lungo la strada. Per chi non si sente sicuro propongo di ritrovarci a Cividale al parcheggio che è vicino alla stazione dei treni e da lì proseguire assieme.
Francesca a domande "Non per sembrare indiscreta, ma posso sapere l'età media di voi quattro? Perchè se siete una combriccola di over 40 magari i miei diciassette anni possono stonare..": domande iuste, ma no sai se rispunditi, i cognos dome dree che no si sà tros ains cal à. iò i ndai trente (orpo!). ecco so solo che: io ho 30 anni, dree sicuramente di più (e li dimostra tutti! =P), tutti gli altri non li ho ancora conosciuti.
"Si possono portare altre persone?": ma sigûr!!!
A Topolò al è un chiosc cun mangiâ e bevi, opur si mangie al sac: no son buteghis, no son ostariis. Si podin fitâ ciamaris (ma no sai se a son libaris). Si pò fà l'amor sot da lis stelis.
Se i veis atris domandis o sugerimens scriveimi al indiriss pippiii_AThotmail.com